Segons el rànquing QS by Subject, la UAB està en la forquilla entre les 101 i les 200 primeres universitats en 23 de les matèries classificades per QS.

PEL QUE FA A L’ÀMBIT ESTATAL, LA UAB ESTÀ ENTRE LES 3 PRIMERES UNIVERSITATS ESPANYOLES EN 31 MATÈRIES, I ÉS LA PRIMERA EN LINGÜÍSTICA, VETERINÀRIA, GEOGRAFIA, ANTROPOLOGIA I SOCIOLOGIA.

QS publica anualment, des del 2011, el rànquing QS World University Rankings desglossat per matèries. Aquest rànquing, d’aparició posterior al global, ordena les millors universitats del món en 51 matèries científiques amb l’objectiu d’ajudar els futurs estudiants a identificar les universitats capdavanteres en un àmbit d’estudi determinat.
La UAB millora posicions en els cinc grans àmbits de coneixement, i se situa entre les 100 primeres universitats del món en 12 matèries, tres més que en l’edició anterior.
Podeu llegir l’article sencer a la sala de premsa de la UAB:
La UAB, entre les 100 primeres del món en 12 disciplines segons el rànquing QS by Subject
Més informació:
QS World University Rankings by Subject 2022